تهیه کانکس برای نگهبانی
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چند وقتی هست که برای کوچه همه اهالی با هم یک نگهبان میخوایم ولی بحث اصلی اینه که این نگهبان یه جایی رو میخواد که توش ساکن بشه من به اهالی کوچه کانکس رو پیشنهاد دادم چون به نظرم راهی بجز تهیه کانکس وجود نداشت اونا هم موافقت کردن حالا یه نگهبان خوب و مورد اعتماد توسط یکی از دوستان بهمون معرفی شده ولی باید اول کانکس رو تهیه کنیم از اطرافیان برای کانکس پرس و جو کردم یه چند تا فروشگاه کانکس هم مراجعه کردم ولی متاسفانه چیزی که باب میلم باشه پیدا نکردم با این حساب یه خورده کارم پیچیده شده بود یکی از دوستانم بود که اون هم حدود یک سال پیش برای محل زندگیشون یه همچین اقدامی کرده بودن تصمیم گرفتم از اون کمک بگیرم که گفت از سایت کانکس ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/conex/ خریدش رو انجام داده و رازی هم بوده تصمیم گرفتم منم یه سری به این سایت بزنم و ببینم چطور هست و قیمت ها به چه صورته وارد سایت که شدم هم از دسترسی سایت خوشم اومد هم از پشتیبانی سایت از همه مهمتر این بود که همه محصولاتی که تو سایت ارائه میشد از جمله کانکس گارانتی اصلی و شرکتی داشت و از هر نظر عالی بود همین شد که خریدم رو انجام دادم و واقعا هم رازی هستم.





:: برچسب‌ها: تهیه کانکس برای نگهبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: